3.8.07

aadvark







δεν ξερω.οτι και να με ρωτησεις η απαντηση ειναι: ιδεα δεν εxω.
θα πρεπε να ειχα απαντησεις, τι διαολο, δεν ειμαι μωρουλι.θα επρεπε να βγαινω και να τρωω και να πινω και να εχω αποψη .ετσι ειναι οι φυσιολογικοι ανθρωποι, εχουν κατι να πουν.
μαλιστα δεν ακουω κιολας.μερικες φορες δειχνω οτι παρακολουθω με ενδιαφερον αλλα μετα τις πρωτες κουβεντες ειναι αργα. ειμαι ηδη αλλου.κουναω το κεφαλι με συγκαταβαση, αλλοτε σμιγω τα φρυδια λες και σκεφτομαι αυτο το τελευταιο που ειπωθηκε ενω στην πραγματικοτητα δεν ακουω τιποτα.
επισης δεν βλεπω.ερωτησεις του τυπου "μα δε βλεπεις οτι: χανομαστε, απομακρυνομαι, ειναι στοκος, λεει ψεμματα,λεει αληθεια, τελειωσε,αρχισε" κλπ κλπ η απαντηση ειναι οχι.
αυτο που με γλυτωνει απο το να ειμαι ενα απλο κομοδινο, ειναι η μυτη μου.
για καποιο λογο (που δεν ξερω φυσικα) ολα εχουν να κανουν με τις μυρωδιες.

No comments: