13.9.07


περασα απο της ου μινγκ .
με επιασε μια νοσταλγια.καλα ειναι τα μειλ και τα ποστ αλλα πραγματικα μου εχει λειψει
να παω σπιτι και να βρω κατω απο την πορτα μου ενα φακελο με κανονικα γραμματα και οχι τυπωμενα.να τον ανοιξω και να αναγνωρισω απο το γραφικο χαρακτηρα ποιος ειναι.
δεν ειμαι καλα σημερα καθολου και κανονικα αυτα δεν γραφονται ετσι, με καποια γραμματοσειρα σε ενα ποστ ενος μπλογκ.
αλλα αυτος δεν ειναι ο γραφικος μου χαρακτηρας,δεν ειναι καν μια γραμματοσειρα που μου αρεσει.δεν θα το μαθει κανεις.

4 comments:

ou ming said...

Ξέρετε πώς λέγονται τα έντονα Verdana;

Νταρντάνα!

ou ming said...

(Μάλλον είναι η κρίση των κρυάδα)

ε said...

Νταρντανα;
Ναι. εχετε δικιο
ειναι η "δραμματοσειρα" που βλεπω
καθε βραδυ οταν τρωω νουτελα με μπανανα.
και πεφτοντας να κοιμηθω βλεπω εφιαλτες,
οτι ειμαι τυλιγμενη λεει σε
μπαντανα,
για να μη με βρουν τα fonts του Κουρουδη,
και μετατραπω, φευ! σε αρκουδι.

ε said...

των κρυαδα η κριση
θα κανει τον κυκλο της
και μετα θα κατρακυλησει.

(μολις μαθατε τη σκοτεινη πλευρα μου αγαπητη ου.
ειμαι η βασιλισσα των κρυαδα)