24.10.07

σαν να


Παρκαρω,μπαινω στη δουλεια, κανω τα ψυχαναγκαστικα μου (καθαριζω γραφειο,ανοιγω υπολογιστες,φτιαχνω καφε) μπαινω στο μπλογκ.Διαβαζω το χθεσινοβραδινο ποστ.Ριχνω μια ματια και στα προηγουμενα.Χαμογελω.Μα φυσικα.Γι αυτο δεν εχω σχολια ποτε.Τι να πει κανεις; Που νά βρει φαντασια σε τοση απελπισια που λεει και το τραγουδι.Σιγουρα ενα πατ- πατ στη πλατη θα μου το εδινε, αλλα τι να πει; Τι να πει; Τα λογια ειναι τοσο λιγα σε αυτες τις περιπτωσεις.
Σε μια συνεντευξη παλια ο Νick Cave ειχε πει "ειμαι τοσο ευτυχισμενος οσο μου επιτρεπει η φυση μου".Μου ειχε φανει τοσο ανακουφιστικο.Δηλαδη να χεις τα δικα σου και να πρεπει να δειχνεις οτι ολα καλα, οτι το ελεγχεις, και οτι σιγα μη δωσεις και τοση σημασια, υπαρχουν αλλες προτεραιοτητες.Ποιες; Εδω αυτοσχεδιαζει ο καθενας οτι τον φωτισει η Παναγια.(με μια ταση συνηθως προς το αλλου για αλλου).
Τις πραγματικες αναγκες τις σκεπαζουμε με οτι να ναι, αρκει να μη φαινονται, γιατι αμα φανουν νοιωθουμε λιγο γυμνοι. Στα εικοσι βραζει το αιμα και δε πειραζει τιποτα, αργοτερα ομως ('νταξει, πολυ αργοτερα) αρπαζεις κατι πουντες ξεγυρισμενες και κοβεις τα τσιτσιδωματα.


Εξω ο καιρος ειναι σαν να μπαινει η ανοιξη.Μιλαω στον Η.σαν να με απασχολουσε ολο το βραδυ η συγκεκριμενη δουλεια.Γραφω εδω σαν να μην με νοιαζει που δεν υπαρχει κανεις.
Ομως δεν ειναι ανοιξη.Η δουλεια δεν με απασχολησε καμια στιγμη.
Με νοιαζει που δεν υπαρχει κανεις εδω.

6 comments:

K.K.M. said...

εδώ είμαστε ..
και να κόψετε τις πολλές πολλές παρέες με τον Cave, σε μένα έπιασε

adaeus said...

Υπάρχει :) και σε παρακολουθεί. Είπαμε είμαστε φαν :)

ε said...

ΚΚΜ
να τις κοψω κι αυτες, να δω τι θα μεινει.(ευχαριστω που ειστε εδω και που το ειπατε).

adaeus
οι ανω κατω τελειες με τις παρενθεσεις ειναι πολυ λιγο.
φαντασου κατι σε διαφημιση οδοντοκρεμας.Για τετοιο χαμογελο μιλαμε.(ολο για σενα ,να εξηγουμαστε)

kukuzelis said...

Επ! Εδώ είμαι (και ήμουν) κι εγώ: Πατ-πατ. Πατ.

adaeus said...

Εγώ δεν μπορώ τόσο, φοράω μασέλα :))

ε said...

kuk.ωπ!τι χαρα.και σχολιο και πατ- πατ.πατ.με κακομαθαινετε:)

adaeus.δεν υπαρχει δε μπορω,υπαρχει δε θελω.γιατι δε θες ε;γιατι;ε;


τωρα εσεις μπορει να το θεωρειτε ηλιθιοτητα δε ξερω, αλλα εμενα καλο μου κανατε που ειπατε ενα γεια.