30.10.07

Route 66

"η μανα σου επεσε"
Ξεκιναω για το πατρικο.Νευρα εχω, θυμο εχω,που δεν ακουει κανενα,που κανει οτι θελει,που δεν σκεφτεται τιποτα.
Ειναι ξαπλωμενη.Ποναει.Θελω να της πω μαμα μη πονας,θελω να ακουμπησω το μαγουλο μου στο χερι της,να φτιαξω λιγο τα σκεπασματα να τη ρωτησω αν τη βολευει εκει το μαξιλαρι.Τετοια θελω να πω.Πως ξεκινησα να λεω βλακειες ουτε που το καταλαβα.Νοιωθω δυσφορια ολα μου φταινε,θελω να κανω αυτα που πρεπει και να φυγω,οχι για να παω σπιτι μου,δεν θελω να παω σε κανενα σπιτι.Καποια στιγμη επιτελους το βουλωνω.Ξαπλωνω διπλα της, μου λεει να φυγω, να παω στα παιδια μου που τα χω αφησει μονα τους.Δεν ειναι μονα τους ρε μαμα, ειναι με την Ν. Μονα τους ειναι, αυτη ειναι ξενη.
Βγαινοντας απο το σπιτι βλεπω την Β. ,μου λεει να παω σπιτι της για ενα τσιγαρο, ενταξει αρκει να καθισουμε στον κηπο.Καθομαστε και καπνιζουμε, λεω για τη μανα μου. Γελαει, γελαω κι εγω, φερνει ενα ξεθυμασμενο ουισκι, πινουμε.
Σηκωνομαι να φυγω, ειναι αργα λεω, ειναι δωδεκα παρα μου λεει, ειναι αργα, επιμενω.
Φτανω σπιτι, παιρνω τηλεφωνο τη μανα μου.Μη ξεχασεις τα χαπια.Kλεινω.
Ανοιγω τον υπολογιστη,θελω να το γραψω αυτο.

4 comments:

Anonymous said...

σφίχτηκα , πάνω που είπα να χαλαρώσω , πολύ δρόμο έχει αυτή η 66

ε said...

σφιχτηκες;
οχι οχι οχι.
μουσικη αμεσως να επανορθωσω.
καλημερα:)

Anonymous said...

άψογο.

(είπα να ξεσφιχτώ εγώ. έκανα καλά?)

ε said...

καλα εκανες :)