14.11.07

Λογοδιαρροια μερος ωχ'

Κανονικα θα επρεπε μπαινοντας στο σπιτι να παω κατ ευθειαν στο δωματιο μου.
Ομως οοοχι, πατησα το κουμπι, αναψα τσιγαρο και καθισα μπροστα στον υπολογιστη.Με ποση ευκολια φανταζομαι αλλους ανθρωπους να γραφουν ενα ποστ.Εδω δεν παιζει αυτο.Φτυνω αιμα. Τοτε γιατι το κανω; Σιγα μην εχω απαντηση.Εδω δεν εχω για αλλα κι αλλα σ αυτο θα κολλησω;

Σκεφτομουν τωρα στο αυτοκινητο δουλειες που θα ηθελα να κανω ή να ειχα κανει.
Στα δεκαξι μου υπηρχε μονο η γυμναστικη.Εκεινα τα χρονια αυτο δεν ηταν καθολου της μοδας, μιλαμε για πολλα χρονια πριν.Αλλα εμενα μου αρεσε.

Παει αυτο.Μεγαλωνοντας αρχισα να γινομαι της ταβλας.Δηλαδη κοπηκαν οι αθλοπαιδιες και το ονειρο μου ηταν να εχω εκπομπη στο ραδιοφωνο αργα το βραδυ.Μια εποχη ειχα κολλησει το αυτι μου στο δευτερο.Ωραιες μουσικες και κουβεντες.
Η μονη που με εκνευριζε ηταν η συγχωρεμενη η μ. καραλη.Εξυπνη γυναικα αλλα δεν την αντεχα με τιποτα. Αυτα του στυλ μωρα μου απενοχοποιηθειτε και η υπερβολικη ανεση ηταν για μενα ξενοι τοποι.(που δεν ηθελα να παω)

Μετα ηθελα να σχεδιαζω γραμματοσειρες (τρελοκοριτσο).
Διαβασα προσφατα ενα αρθρο που δεν χρησιμοποιουσε τη λεξη γραμματοσειρα αλλα οικογενεια γραμματων.Μου αρεσε αυτο.

αυριο θα ψαξω να βαλω του παπακωνσταντινου τον διαφανο
μου χει κολλησει αυτο "στου δειλινου την ακρη δεν βλεπεις ονειρα, αυτα που γιναν βλεπεις και τα επομενα"

No comments: