8.12.07

αμα ειναι να σε πινει,κατσε σπιτι σου.

ξενος ως και στη χαρα του θα μπορουσα να πω.δηλαδη μπηκα εδω, σε αυτο το πρασινο και για μια στιγμη νομισα πως μπηκα σε αλλο μπλογκ.ενταξει ακομα κηπος ειναι.τι κι αν μοιαζει με γηπεδο του γκολφ, μπορει να ειναι και λιβαδι, για να μη παω τωρα στο ψυγειο* και φερω μια χαινεκεν οχι οτι μου αρεσουν οι μπυρες (εκτος απο κατι πικρουτσικες )αλλα να, αυτο το χρωμα ειναι, ε ειναι.
δεν ξερω ποιος θ αντεξει εδω αυτες τις μερες μπορει ουτε κι εγω η ιδια, παντως εχω σκοπο να γραφω την ταπεινη μου μαλακια, να μηρυκασω ωσπου να χορτασω οπως ειχε γραψει καπου καποτε ενας καλος μπλογκερ αλλα κι εγω το ειχα στο μυαλο μου να εξηγουμαστε μεχρι και ολοκληρο ποστ ειχα γραψει για μια γιδα, αλλο αν δεν ημουν σαφης, δε γαμιεται και ποτε ημουν για να ειμαι και τωρα στα βαθια μου γεραματα.




*σιγα μην εχω μπυρες στο ψυγειο.χαχλ σαχλ.

4 comments:

K.K.M. said...

μα τι κακό βρίσκετε σε ένα ποστ με θέμα μια γίδα ;

μήπως και τα άλλα των established bloggers είναι πιό βαρυσήμαντα ;

adaeus said...

Mια χαρά ποστς τα βρίσκω κι ας είσαι πουρό (βαθειά γεράματα), εγώ θα σε παρακολουθώ και ας μην έχεις μπύρες στο ψυγείο... Ο αδαής νεανίας :)

ε said...

ενα πραγμα θα σας πω.ποναει ακομα το κεφαλι μου.επισης οτι ειμαι και ανορθογραφη μα, μυρικαζω; τι ειχα στο μυαλο μου; τη καθοδο των μυριων;

K.K.M. said...

όχι
την απλυσιά των μυρίων
(λογικό, μετά απο τόσο δρόμο)