24.12.07

ξημερωνει παραμονη χριστουγεννων.ε και; δεν εγινε και τιποτα. ξημερωνει μια καινουργια μερα.τι εχω παθει και θελω να κανω απολογισμους και ξεκαθαρισματα.παντα μου την εδιναν αυτα και να τωρα που πρεπει αυριο να παω εκει με μιαν απαντηση που την ξερω αλλα ελα που εφτασα εδω που εφτασα χωρις να ειμαι παντα με τα θελω μου λαβαρο, καπου ειχα διαβασει για καποιον που δεν εζησε απο υπερβολικη ευαισθησια,κι αυτο με θυμωνε παντα, δηλαδη μου γυριζε το στομαχι, αλλα ας το παρω αποφαση,
δεν ειμαι δα και καμια the bleeding hearts and artists, οχι, μπα .

μη χανεσαι.δηλαδη οχι, δεν εννοω να περνας απο δω οταν ευκαιρεις, δηλαδη δεν το λεω σε κανεναν, σε μενα το λεω, μη χανεσαι εσκετοε, ξερω οτι το εχεις ευκολο και αφου μπορεις να το πεις αυτο, ειναι κατι.μη χανεσαι σε περιεργους διαδρομους κι εδω. (που εισαι. γιατι εισαι).αμα διψας πινεις νερο αμα νυσταζεις πεφτεις για υπνο αμα σε ποναει το κεφαλι σου μια λυση ειναι να το κοψεις αλλα ετσι βεβαια τελειωνει η ιστορια και συ δεν θελεις να τελειωσει η ιστορια γιατι καπου στο βαθος βαθος του μυαλου υπαρχει αυτη η αναγκη να ζησεις, να ζησεις καλα κιολας.και ξερεις οτι δεν σου παει γιατι πρεπει να διεκδικησεις, να παλεψεις κι εσυ αυτο το χεις κανει μονο μια φορα στη ζωη σου τοτε στα 20 που ηταν θεμα ζωης και θανατου κυριολεκτικα και επελεξες να ζησεις.τωρα στα 40 εχεις επιλογες να ζησεις ή να ζησεις καλα ,και δεν το χεις.ανακαλυπτεις (σιγα μην δε το ηξερες αυτο ) οτι δεν εχεις αυτη τη δυναμη.
μαλλον πρεπει να ηρεμησεις και να το δεχτεις.
γιατι τι αλλο να κανεις δηλαδη.

6 comments:

adaeus said...

Διακρίνω μια απογοήτευση χρονιάρες μέρες? Και μένα με πιάνει μία κάποια θλίψη στις γιορτές, αλλά γίνομαι κλέφτης χαράς από τα μάτια και τις ψυχές των παιδιών :) Να σου ευχηθώ καλύτερες μέρες αγαπητή μου και ζεστασιά στο κορμί και στην ψυχή :)

ε said...

λυπαμαι που μαυριζω οποιον μπαινει εδω μεσα αλλα υπαρχουν αυτα μεσα μου και ας βγουν να τελειωνουμε γιατι θα τελειωνουμε, ειμαι σιγουρη:)
αγαπητε αντεους σου ευχομαι καλες γιορτες, να περασεις ομορφα και να το ξερεις δεν στο λεω τυπικα.

κατι μου λεει οτι δεν εισαι απο αυτους που κλεβουν χαρες απο κανεναν.
μαλλον σου χαριζονται, γιατι μου φαινεσαι ενταξει τυπος :)

adaeus said...

Είμαι καλός τύπος, μη φοβού, ίσως και συνηθισμένος!
Η έννοια της "κλοπής" είναι καθαρά μεταφορική... Μακάρι όλοι να "έκλεβαν" έτσι κάτι από τη χαρά των παιδιών :)
Μην έχεις τύψεις, δεν μαυρίζεις κανέναν, αρκετή μαυρίλα έχουμε από μόνοι μας :)
Merry XXXXXXXXXXXXXXmas :)

Anonymous said...

όταν πονάει το κεφάλι δεν το κόβουμε, υπάρχουν παυσίπονα λογιών-λογιών
ένα από αυτά (γιατί όχι και δύο ή τρία ;)εύχομαι ολόψυχα να το βρείτε μέσα στο 2008

ε said...

adaeus.
κι εσεις συνηθισμενος; ε μα ποσα κοινα εχουμε επιτελους:)

κ.κ.μ.
ειμαι του στεγνου προγραμματος.
(ειμαι η ε και ειμαι ενταξει)
παντως σας ευχαριστω πολυ για την ευχη :) αυτο το "ολοψυχα" με συγκινησε κιολας :)καλες γιορτες και σε σας.

Sisyfina said...

Πολύ σωστή η παρατήρηση της παραλλαγής του διλήμματος στα 20 και στα 40. Μόνο και μόνο γι' αυτό αξίζει να ζήσουμε καλά και καλά δε σημαίνει απαραιτήτως χωρίς απογοήτευση, μαυρίλα κτλ. ίσα ίσα αυτά είναι ο ίσκιος της περίλαμπρης μέρας μας.

Υ.Γ. και αρκετά με τις γιορτές! off with their heads!