5.6.08

νουθεσιες

θα θελα να σου δειξω τι εννοω, πολυ θα θελα αλλά δεν θα τα καταφερω, μεσα μου εχω δυναμεις ελα μην ειρωνευεσαι απλα δεν βγαινει στα μουτρα μου στη κινηση μου,καθομαι ετσι σαν αγγουρι με αυτη την ελαφρια κλιση προς τα μπρος λες κι ειμαι ετοιμος να τρεξω. σπορ και θεαμα θα ηθελα να σου προσφερω να χεις να το θυμασαι σ ολη σου τη ζωη. γιατι δε με πιστευεις; ελα μη γελας. μη γελας γαμωτο ,αν δε με πιστεψεις αν δεν το πιστεψεις δεν κανουμε τιποτα ετσι, θα μεινουμε εδω κολλημενοι σαν το φαι στη κατσαρολα που πεταξες προχτες. προσεξε. θα φυγω. και αμα φυγω θα ειναι για παντα. δεν θα ειναι με προοπτικη να γυρισω. ποιος τα λεει αυτα; οποιος τα λεει κολυμπαει στο ψεμα. οποιος λεει ψεματα πεφτει μες τα αιματα. τι παει να πει φωναζω θα ξυπνησω τα παιδια, δεν φωναζω, ειναι οι δυναμεις που σου λεγα, δε φωναζω, ψιθυριζω, σου φαινεται πως φωναζω γιατι φοβασαι οχι πως θα ξυπνησουν τα παιδια, φοβασαι πως αμα ανοιξω τη πορτα εγω θα φυγω δευτερος εσυ θα φυγεις πρωτη, το σωμα σου μονο θα μεινει εδω, γιατι δε γελας τωρα; γιατι σου κοπηκε το γελιο;

6 comments:

Anonymous said...

!!!!!!!!!!!!

x-ray said...

κι αυτή η θέση μου άρεσε.

Daria said...

Ωχ... συγγνώμη, κατά λάθος μπήκα...
Φεύγω αμέσως...

Anonymous said...

εξαιρετικό.

ε said...

κ.κ.μ.
ναι,!!! αλλά εγω σας το ειπα πρωτη
:)

δεν.
κι απο μενα άλλα δεκα :)

x-ray
νομιζω η θεση στο κασκολ της ου εχει καλυτερη θεα :)

Daria Pavlovna
το λαθος ειναι ολο δικο μου,παρακαλω μη το σκεφτεστε :)

το βυτιο
καλημερα ή καληνυχτα αγαπητε.

x-ray said...

Κι εδώ αν πας στο βάθος του κήπου, έχει δροσιά.