30.6.08

ωχ. μια μυγα.


14 comments:

ο αποτέτοιος said...

κρατήστε την να την παχύνετε για τον αύγουστο

Spy said...

Aυτή σας ξέφυγε;

Anonymous said...

ανοίξτε το παράθυρο να φύγει γιατί σας αποσπά και δεν γράφετε τις εξαιρετικές σας "ασυναρτησίες"

x-ray said...

Μα τα κουνούπια δεν τα είδατε;

ε said...

αποτετοιε
τον αυγουστο δεν ειναι που τα καρπουζια κανουν μια δραχμη;
για τα αρνακια δεν λενε οτι πρεπει να ειναι παχια;
εχω καταμπερδευτει.
ωστοσο μου αρεσε αυτο που ειπατε.
θα το κρατησω.


Spy
οχι μωρε, απλα ειχα χορτασει.
:)

holy
και να φυγει θα ρθει αλλη.με πετυχαινετε σε στιγμες αρνησης παυλα μιζεριας.


αγαπητη x-ray
λοιπον θα το πω και μαλλον θα ζηλεψετε. και ειναι αληθεια,δε κανω πλακα.δεν με τσιμπανε ποτέ κουνουπια.εκτος τι να πω αν ειναι εκατονταδες κι εγω ο μονος ανθρωπος,ετσι κατι γινεται.αλλιως πανε παντα στους αλλους.

ο αποτέτοιος said...

αυτό για τα καρπούζια ναιμάλλον ισχύει. όσο για τα συμπαθή αμνοερίφια δεν ξέρω.

μα δεν ξέρετε τη φράση "τον αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες";

επίσης τον αύγουστο είναι και ο κολιός (άσχετο)

Despoina Chatzipavlidou said...

το ωχ τις μύγας ποιος το ακούει ;

- :) -

Anonymous said...

κι είναι και τριχωτή. ωχ.

Anonymous said...

είναι δικιά μου
αν δεν σας πειράζει, τη θέλω πίσω

είμαι συναισθηματικά δεμένος μαζί της

Anonymous said...

Δεν μπορώ παρα να σας παραπέμψω στο αριστούργημά μου " Στης μύγας το φτερό" που θα βρείτε στο μπλογκ μου υπο την κατηγορία "η προσευχή του ποιητή"

Κατα τ' άλλα, γιατί δεν ανοίγεις το παράθυρο να φύγεις;

ε said...

αποτετοιε
ναι την ξερω αυτη την εκφραση αλλά ηθελα να πω χαριτωμενιες. :)


desapoin3ison4
τι ωχ να πει η μυγα αφου βρηκε αφθονο φαι εδω
(τι ωραια που ξαναπερασατε απο δω)

κοπολοζο
ειστε της λεπτομερειας :)
μα δεν ειναι υπεροχη; ανακαλυψα ενα σαιτ με φοβερα σκιτσα θα το κανω λινκ.οι τυποι αυτοι δεν παιζονται.


κ.κ.μ.
ελατε τωρα αφηστε να γινει λιγο και δικια μου.οπως ελεγα και στον κοπολοζο ειναι ενα καταπληκτικο σαιτ αυτο.θα τους γινω τσιμπουρι.
(σατανικο χαμογελο)

ε καλα, δεν χωραω κι εγω σε αυτο το συναισθηματικο δεσιμο; θα καθομαι σε μια γωνιτσα διακριτικα, δεν θα ενοχλω καθολου.

ε said...

solomantzare
ερχομαι αμεσως απο κει να δω.


μα δε θελω να φυγω.ουτε αυτη θελω να φυγει.γι αυτο και δεν θα ανοιξω κανενα παραθυρο.

Anonymous said...

τι να σας πω...είναι μια πολύ ζηλιάρα μύγα
αν θέλετε να το ρισκάρετε..

Anonymous said...

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά blogs που έχω δει. Ευχαριστώ πολύ για τη διατήρηση του διαδικτύου αριστοκρατικό για μια αλλαγή. Youve πήρε το ύφος, την τάξη, νταηλίκι. Το εννοώ. Παρακαλώ κρατήστε επάνω, διότι χωρίς το Διαδίκτυο είναι σίγουρα στερείται νοημοσύνης.