23.7.08

μεσημερι ,ησυχια ,ανοιχτα παραθυρα ,κατεβασμενα πατζουρια μεχρι τη μεση, κουρτινες ακινητες. με τα ματια κλειστα κανεις νευματα στη βρωμομυγα ή ετσι καταλαβαινει αυτη τουλαχιστον.σηκωνεσαι ζαλισμενος πινεις νερο απο το μπουκαλι παιρνεις το τεραστιο μπολ καθεσαι στο τραπεζι της κουζινας.

ζέστη, ζέστη ειναι το μονο που σκεφτεσαι.

24.7.07
το γραφω χτες και δεν το δημοσιευω. μπαινω σημερα στο μπλογκ του κ.κ.μ. και διαβαζω για 
"τη μυρωδια απο το αναμμενο κερι μεσα στο καρπουζι-φαναρι"

αφιερωμενο εξαιρετικα  στον κ.κ.μ. 


6 comments:

Spy said...

O κ.κ.μοίρης είναι τυχερός που σας έχει αναγνώστρια.

Eμείς πάλι, που είμαστε αναγνώστες σας.

(να MHN εκληφθεί ως κολακεία αυτό)

Anonymous said...

χαρά μου και τιμή μου, πράγματι

ευχαριστώ

ε said...

spy
οπως και να χει εγω τωρα εχω γινει κατακοκκινη και τ αφτια μου καινε.
και ντρεπομαι.
και ευχαριστω.
:)


κ.κ.μ.
σας εδωσε χαρα μια καρπουζοφωτογραφια.
μα τι απλος και ευγενικος ανθρωπος που ειστε.

(ελατε τωρα, η χαρα ειναι ολη δικη μας που μας αφηνετε να τριγυριζουμε στο μπλογκ σας.αλλά τα ξερετε αυτα...)

ο αποτέτοιος said...

εγώ πάλι να πω ότι είμαι τυχερός που ήμαστε τυχεροί, που ο κ.κ.μοίρης είναι τυχερός, και που εξαιτίας όλων αυτών των τυχεροτήτων γράφετε αυτά τα πολύ ωραία πράγματα που εμείς διάβάζουμε.

Anonymous said...

Τα κοντινά στο καρπούζι παραπέμπουν σε ταινίες του Dario Argento. Μόλις το πρωτοείδα τρόμαξα. Διάβασα όμως την αφιέρωση και κατάλαβα πως πρόκειται για μια προσφορά καρδιάς. (Κόκκινο πάθος με πολλά κουκούτσια) :-) . Συγκλονιστικά πετυχημένο. Είναι τελικά ο Βλογο-Μέντορας όλων μας. Τον σέβομαι και τον ακολουθώ ξεδιάντροπα.

ε said...

αποτετοιε
δεν μπορει να τα εννοειτε ολα αυτα,αλλά δεν ειναι στιγμες αυτες τωρα να τ αμφισβητω οποτε παρτε ενα :)


δΕν
κι εγω ακολουθω ξεδιαντροπα επισης
( ε περιμενετε με λιγο, μη τρεχετε
ντε,θα το κοψω το ρημαδι και τοτε θα δειτε)