28.11.08

λαιφσταιλ ποστ

βγαιναμε που λες και συνεβαινε το εξης: οποτε στελναμε μηνυμα η μια στην αλλη" ελα να βγουμε να πιουμε μεχρι που να κατουρησουμε το βρακι μας" τελικα πιναμε με βια ενα ποτο και γυρναγαμε σπιτια μας . οταν ομως βγαιναμε για ενα καφεδακι στα πεταχτα μπορει να φευγαμε απο αυτο το μερος ξημερωματα και να χαμε πιει τον βοσπορο.
ετσι γινοταν και αυτο ειναι κατι που το σκεφτομαι καθε φορα που φτανει η παρασκευη και αρχιζουν τα τηλεφωνα με το τι θα παιξει το πσκ. λεμε λεμε και καταληγω να σερνομαι απο καναπε σε κρεβατι με διαλειμματα μπροστα στον υπολογιστη.
στα μπλογκς διαβαζω και μετα νιωθω ασχημα γιατι διαβαζω για χρονους που περνανε με βιβλια μουσικες βολτες ταινιες. δεν εχω διαθεση να δω και να ακουσω τιποτα αλλά αυτο με το που το ξεστομιζω θελω να μου βαλω και πιπερι στο στομα, γιατι κανενας δεν το δεχεται, και πρεπει να μπεις σε μια διαδικασια διαλογου που αμα τον κανεις και πεντε εξι φορες, καταληγεις αγενης γιατι τα, οχι-ετσι-βαριεμαι, δινονται σαν μοναδικες απαντησεις.
ωραια. ερχονται και τα χριστουγεννα και νομιζω πως αυτη ειναι και η καταλληλοτερη διαθεση για να τα αντιμετωπισω.

6 comments:

Anonymous said...

Πίνετε κι εσείς ε;

υγ
εγώ το βρακί μου όμως δεν το κατουρώ. Όλα κι όλα.

butterfly said...

Αυτό το "να τα αντιμετωπίσω" είναι ενδεικτικό της διάθεσης πιστεύω. :)

ε said...

στιχακια
ολο λογια ειμαι αγαπητε,μη νομιζετε.

υγ
ε καλα μωρε ουτε κι εγω,ετσι το λεμε με τη φιλη.
(αν ηταν ομως να το κατουρησω απο χαρα δεν θα με πειραζε καθολου :)

butterfly
ε οπως καθε χρονο ετσι και φετος, θα το αντιμετωπισουμε και αυτο.
:)

Anonymous said...

έτοιμη για το Νίτρο σας βλέπω :-)

ε said...

κ.κ.μ.
σαν ετοιμη απο καιρο. :)

mamma said...

Πέρασα για μια καλησπέρα...
και επί τη ευκαιρία, να σας πω ότι τα ασύρματα ποντίκια είναι βαρύτερα από τα ενσύρματα λόγω των μπαταριών. Ως εκ τούτου, είναι πολύ πιθανό να πάθετε αυτό που παθαίνουν στον καρπό αλλά τώρα δεν μου έρχεται η λέξη, πάντως αν το πάθετε θα πονάτε και δεν θα μπορείτε να δείχνετε με το δάχτυλο ούτε το φεγγάρι.
Δεν ήθελα να σας τρομάξω αλλά το έχω πάθει [και ξαναγύρισα στα ποντίκια με ουρά].